FAQ


Achiziții

Pot plasa o comandă pe FB, prin telefon, prin e-mail?

Doar comenzile plasate direct pe site-ul nostru intră în baza de date galactică de comenzi, de unde echipa noastră obține toate informațiile necesare despre proiectele dumneavoastră de vis. Toate celelalte canale de comunicare sunt doar pentru asistență profesională, pe care încercăm să v-o oferim în cel mai scurt timp posibil.

Pot comanda mai mult de un cadou la un moment dat?

Da, adăugați produsul selectat în coșul dvs. și reveniți la pagina principală pentru a adăuga alte produse.

Pot trimite cadouri din coș la adrese diferite?

Puteți selecta doar o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. Dacă doriți ca darurile să fie trimise la destinatari diferiți, trebuie să plasați comenzi separate.

Este posibil să vă cumpărați produsele într-un magazin de papetărie?

Noi nu vindem articole de papetărie.

De ce a dispărut din coșul meu de cumpărături produsul pe care doream să-l cumpăr?

Acest produs a fost cel mai probabil epuizat. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail pentru a afla dacă este disponibil.

Am nevoie de un cont în magazin pentru a plasa o comandă?

Puteți plasa o comandă fără a vă crea un cont.