Statut
Citiți regulamentul magazinului online MyGift.ro. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați.
Aceste reglementări sunt valabile începând cu 10 iunie 2022.
I Dispoziții generale
§1. Definiții1. MyGift.ro – Portal online (magazin online) situat la adresa https://mygift.ro/, prin intermediul caruia Clientul poate achizitiona Bunuri si Continut Digital oferite spre vanzare in magazinul online si prin care vanzatorul presteaza servicii electronic
2. Bunuri – un produs fizic care poate fi comercializat (vândut), disponibil pentru cumpărare pe MyGift.ro
3. Conținut digital – Conținut digital, nelivrat pe un mediu tangibil, care poate fi tranzacționat (vândut), disponibil pentru cumpărare pe MyGift.ro
4. Utilizator – persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică, având cont la mygift.ro.
5. Client – persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică cu capacitate juridică fără personalitate juridică, care efectuează achiziții la mygift.ro.
6. Consumator – un Client care este persoană fizică care încheie un contract cu Vânzătorul în cadrul magazinului online mygift.ro care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională}.
7. SOCIETATE mygift.ro / Vanzator – MGD Sp. z o. o. cu sediul în Varşovia 03-885, ul. Ksiącia Ziemowita 53, înscrisă în Registrul Curții Naționale sub numărul 0000907615, NIP: 5242921338, REGON: 389293667. Sediul social al companiei este situat în Varșovia, la adresa ul. Ksiącia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa. Date de contact: info@mygift.ro.
8. Serviciu digital – Serviciu care permite Clienților să achiziționeze Bunuri și Conținut digital selectate dintre cele disponibile la mygift.ro.
9. Vizitator – persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică care vizitează mygift.ro fără a fi autentificat ca Utilizator sau fără cont la mygift.ro.
10. Lucrare grafică - Lucrare în conformitate cu Actul de 4 februarie 1994 privind dreptul de autor și drepturile conexe (text consolidat: Jurnalul de legi 2006, nr. 90, articolul 631, cu modificările ulterioare
11. Antreprenor - persoană fizică, persoană juridică și unitate organizatorică care nu este persoană juridică, căreia i se conferă capacitate juridică printr-un act separat, care desfășoară activitate de afaceri în nume propriu, și care utilizează magazinul online mygift.ro în legătura cu activitatea sa de afaceri.
12. Antreprenor cu drepturi de consumator - persoana fizica care incheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci cand din continutul prezentului contract rezulta ca nu are caracter profesional pentru acesta, rezultat in special din obiectul activitatii sale de afaceri, realizat disponibilă în baza prevederilor privind Înregistrarea Centrală și Informarea asupra activității economice.
13. Legea consumatorilor - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2014, articolul 827, cu modificările ulterioare).
14. Regulamente - aceste reglementări, care în sfera Serviciilor Electronice sunt reglementările la care se face referire la art. 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (Jurnalul de legi din 2002, nr. 144, articolul 1204, cu modificările ulterioare)
§2. Temei juridic
Serviciul digital este furnizat pe baza Regulamentelor și a prevederilor aplicabile ale legislației poloneze.
§3. Cerințe tehnice
Pentru a folosi mygift.ro ai nevoie de:
a) deținând un computer cu browser web instalat, a cărui configurație permite accesul la mygift.ro la adresa de internet mygift.ro, precum și acceptarea și utilizarea cookie-urilor și conectarea dispozitivului final la internet,
b) având e-mail activă (e-mail).
§4. Cerințe legale
1. Fiecare Utilizator și Client este obligat să citească și să accepte necondiționat prevederile Regulamentelor înainte de a utiliza mygift.ro.
2. Fiecare Utilizator și Client declară că are capacitate juridică deplină.
§5. Subiectul Regulamentelor
Regulamentele definesc termenii si conditiile de furnizare a Serviciului Digital de catre COMPANIA mygift.ro prin intermediul magazinului online disponibil la mygift.ro.
II Utilizarea serviciului digital
§6. Scopul Serviciului DigitalScopul principal al Serviciului Digital este de a permite Utilizatorilor și Vizitatorilor să achiziționeze Bunuri și Conținut Digital.
§7. Due diligence
1. COMPANIA mygift.ro exercită diligența necesară pentru a furniza Serviciul la cel mai înalt nivel.
2. În cazul produselor care necesită ca mygift.ro să pregătească un design grafic individual pentru Client, mygift.ro se obligă să creeze gratuit maxim 3 modele grafice (sau corecții de design) pentru fiecare produs comandat. În cazul în care Clientul dorește să efectueze o corecție la proiect, aceasta se va face în zile lucrătoare în termen de 24 de ore de la primirea informațiilor despre corecție.
În cazul în care CLIENTUL este interesat de alte modele sau corecții, mygift.ro poate solicita o taxă suplimentară pentru designul grafic. Valoarea suprataxelor va depinde de tipul de produs comandat.
§8. Nu este necesară înregistrarea
1. Parcurgerea în gama de Bunuri disponibile pe mygift.ro nu necesită înregistrare.
2. Achiziționarea Bunurilor de pe mygift.ro nu necesită înregistrare.
§9. Înregistrarea unui cont la mygift.ro
1. Pentru a vă înscrie pe mygift.ro, completați formularul de înregistrare, furnizând numele și prenumele sau porecla (nickname), adresa de e-mail și parola, acceptați regulamentul mygift.ro.
2. Înregistrarea la mygift.ro este voluntară și gratuită.
§10. Conectați-vă
După înregistrarea la mygift.ro, de fiecare dată când vă logați folosind datele furnizate în formularul de înregistrare.
§11. Ștergerea contului dvs.
Pentru a șterge contul unui Utilizator de pe mygift.ro, vă rugăm să trimiteți un mesaj electronic (e-mail) prin care solicitați ștergerea contului la următoarea adresă: info@mygift.ro
§12. Invitație la încheierea unui contract
Informatiile despre Bunuri si Continut Digital disponibile in gama mygift.ro constituie o invitatie la incheierea unui contract in sensul art. 71 din Codul civil.
§13. Prețuri
Prețurile Bunurilor și Conținutului Digital indicate pe mygift.ro:
a) includ TVA și sunt exprimate în zloți polonezi ca sume brute;
b) nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare depind de metoda de livrare a Bunurilor către Client, de valoarea și dimensiunea comenzii și sunt furnizate atunci când Clientul alege metoda de livrare a produsului. Costul total al comenzii (adică prețul Bunurilor împreună cu costurile de livrare) este indicat în coș înainte ca Clientul să plaseze comanda.
§14. Modificări de preț
1. mygift.ro își rezervă dreptul de a aduce modificări în mod continuu la prețurile Bunurilor. Dreptul la care se face referire în teza anterioară nu afectează comenzile plasate înainte de data intrării în vigoare a modificării prețului.
2. In cazul unei reduceri de pret, COMPANIA mygift.ro se angajeaza sa ofere cel mai mic pret al produsului din ultimele 30 de zile in plus fata de pretul redus.
§15. Livrare
1. COMPANIA mygift.ro publică pe subpagina mygift.ro prezentând un Bun dat, informații despre numărul de zile lucrătoare, adică zile lucrătoare de luni până vineri, excluzând sărbătorile legale, în care se va efectua expedierea cu obiectul comenzii. trimis. Informațiile de mai sus reprezintă timpul numărat din momentul în care comanda este acceptată pentru procesare și până la trimiterea subiectului comenzii către Client prin dulapuri de coletă Inpost sau o companie de curierat. Timpul de procesare a comenzii este dat ținând cont de data finalizării tuturor Bunurilor comandate. Timpul de procesare a comenzii depinde de disponibilitatea unui bun dat.
2. În Polonia și în afara Poloniei, obiectul comenzii poate fi livrat prin dulapuri pentru colete Inpost sau printr-o companie de curierat la adresa sau punctul de colectare indicat de Client.
3. mygift.ro nu este responsabil pentru taxele vamale impuse de țara de destinație la expedierea unui colet în afara Poloniei.
4. mygift.ro nu este responsabil pentru prelungirea timpului de livrare sau a lipsei livrării din cauza furnizării de către Client a datelor incorecte sau incomplete, inclusiv adresa de livrare incorectă sau incompletă sau lipsa acceptării proiectului (unele produse necesită acceptarea proiectului pregătit înainte ca comanda să poată fi efectuată). fi prelucrate).
5. Metode de livrare disponibile:
a) livrare prin curier; livrare prin curier, ramburs.
b) Puncte de ridicare.
6. Costurile de livrare sunt indicate clar la plasarea comenzii. Acestea depind de metoda de livrare și plată aleasă de Client.
7. Termenul maxim de livrare in Polonia este de pana la 14 zile lucratoare de la data creditarii contului bancar sau a contului de decontare al COMPANIEI mygift.ro in cazul platii in avans (plati electronice) sau de la data plasarii comenzii în cazul rambursului
8. Dupa predarea coletului catre curier, COMPANIA mygift.ro nu raspunde pentru:
a) Ne ridicarea coletului de către Client
b) Refuzul clientului de a accepta pachetul
c) Primirea coletului de către o persoană neautorizată
9. Conținutul digital nu este livrat pe un mediu tangibil. Când comenzile sunt procesate, acestea sunt trimise Clientului prin intermediul site-ului web WeTransfer.
§16. Procesul de comandă
1. Procesul de comandă începe făcând clic pe butonul „Adaugă în coș” de pe pagina produsului. Următorul pas este să intri în pagina coșului și să selectezi metoda de plată și livrare a comenzii. Apoi conectează-te sau plasează o comandă ca Vizitator. În ambele cazuri, trebuie furnizate detaliile adresei și datele care să permită un contact suplimentar cu Clientul. Va apărea apoi un rezumat al comenzii care conține toate informațiile relevante, inclusiv în special costurile, descrierea mărfurilor, informații despre livrare și informații despre drepturile consumatorului în legătură cu achiziția. Ultimul pas al procesului de comandă este să faceți clic pe butonul „Comand cu obligația de plată”.
2. COMPANIA mygift.ro își rezervă dreptul de a refuza procesarea unei comenzi al cărei conținut sau fotografie ar putea încălca legislația poloneză sau internațională, inclusiv conținutul care incită la ură pe bază de diferențe naționale, etnice, rasiale, religioase, promovarea violenței, conținutul pornografic, încălcarea demnității sau bunului nume al terților și celor contrare principiilor conviețuirii sociale și considerate în general condamnabile din punct de vedere moral.
3. Clienții magazinului sunt responsabili pentru conținutul și fotografiile a căror plasare pe produs, la cererea Clientului, ar încălca drepturile de autor și drepturile conexe.
4. Comanda neplătită va fi anulată automat după 7 zile. Dacă doriți să finalizam un alt proiect pentru dvs., plasați o comandă nouă.
5. Facturile și facturile de corectare se trimit numai prin e-mail.
§17. Plată
1. COMPANIA mygift.ro permite urmatoarele modalitati de plata:
a) Card de credit
- realizat prin intermediul site-ului web GoPay
b) Transfer în contul bancar
- timpul de procesare a comenzii se calculeaza din momentul in care fondurile sunt inregistrate in contul bancar al FIRMEI mygift.ro
- număr de cont bancar: PL53 1140 1010 0000 4937 2600 1020 (mBank)
c) Ramburs la livrare. Suma maximă de comandă pentru care acceptăm ramburs este de 300 RON
- optiune platita suplimentar - cost 15 RON
§18. Termeni și condiții de utilizare a promoției
1. Promotiile in magazinul online mygift.ro ruleaza periodic. Durata fiecărei promoții este specificată de Compania mygift.ro în oferta care comunică o anumită promoție.
2. Fiecărui participant la promoție i se vor trimite produsele promoționale sau se vor aplica reduceri corespunzătoare la achizițiile din magazin.
3. Promoțiile nu pot fi combinate cu alte promoții și reduceri din magazin.
§19. Reclamații
1. COMPANIA mygift.ro este raspunzatoare fata de Client daca Bunurile vandute prezinta un defect fizic sau legal (garantie).
2. mygift.ro răspunde în temeiul garanției pentru defectele fizice care existau la momentul în care pericolul a trecut la Client sau a rezultat dintr-o cauză inerentă Bunurilor vândute în același timp. Defectul fizic constă în nerespectarea Bunurilor vândute cu Contractul de vânzare. În special, Bunurile vândute sunt incompatibile cu Acordul de vânzare dacă:
a) nu are proprietăți pe care un Bun de acest tip ar trebui să le aibă datorită scopului indicat în Contractul de vânzare sau care rezultă din circumstanțe sau scop,
b) nu are proprietăți despre existența cărora SOCIETATEA mygift.ro le-a asigurat Clientului, inclusiv prin prezentarea unui eșantion sau model,
c) nu este potrivit scopului despre care Clientul a informat SOCIETATEA mygift.ro la încheierea Contractului de Vânzare, iar SOCIETATEA mygift.ro nu a ridicat nicio obiecție la acest scop,
d) a fost livrat Clientului într-o stare incompletă,
e) în cazul instalării și pornirii sale incorecte, dacă aceste activități au fost efectuate de SOCIETATEA mygift.ro sau de un terț de care SOCIETATEA mygift.ro este responsabilă, sau de către Clientul care a urmat instrucțiunile primite de la mygift. ro COMPANIE.
3. mygift.ro este răspunzător față de Client dacă Bunurile vândute sunt proprietatea unui terț sau dacă sunt grevate de drepturile unui terț, și dacă limitarea în utilizarea sau eliminarea Bunurilor rezultă dintr-o decizie. sau hotărârea unei autorități competente; în cazul vânzării dreptului, SOCIETATEA mygift.ro răspunde și de existența dreptului.
4. COMPANIA mygift.ro este exonerata de raspundere in temeiul garantiei in cazul in care Clientul cunostea defectul in momentul incheierii Contractului de Vanzare.Bunurile pot fi reclamate apoi numai daca se dezvaluie un alt defect - necunoscut Clientului la momentul achiziției.
5. mygift.ro este raspunzator fata de Client pentru Bunurile vandute daca se constata un defect in termen de 2 ani de la data livrarii acestuia.
6. Clientul are la dispoziție un an de la data constatării defectului pentru a depune o cerere de garanție la COMPANIA mygift.ro.
7. În cazul apariției unui defect, Clientul poate depune o reclamație de garanție la SOCIETATEA mygift.ro și poate solicita una dintre cele patru acțiuni:
a) înlocuirea Bunurilor cu una nouă,
b) repararea Bunurilor,
c) reducerea prețului,
d) retragerea din contract – dacă defectul este semnificativ.
Alegerea cererii depinde de Client.
8. În cazul în care Clientul solicită înlocuirea sau repararea Bunurilor, SOCIETATEA mygift.ro poate refuza îndeplinirea acestei solicitări, cu condiția ca opțiunea indicată de Client:
a) ar fi imposibil de implementat pentru COMPANIA mygift.ro
sau
b) ar necesita costuri excesive în comparație cu a doua posibilă cerere.
9. COMPANIA mygift.ro va răspunde la reclamația Clientului în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice și îl va informa cu privire la cursul de acțiune ulterioară.
10. O condiție necesară pentru ca SOCIETATEA mygift.ro să ia în considerare o reclamație este ca Clientul să livreze Bunul(ele) reclamat(e) împreună cu dovada achiziționării Bunului(lor) de la SOCIETATEA mygift.ro la următoarea adresă: MGD sp. z o.o. stradă Książe Ziemowita 53 (cladirea 4A), 03-885 Varșovia. Costul livrării Bunurilor este suportat de SOCIETATEA mygift.ro în limita cuantumului celui mai ieftin mod de livrare oferit la achiziționarea Bunurilor de la mygift.ro.
11. Daca, din cauza tipului de defect, a tipului de Bunuri sau a metodei de instalare a acestuia, livrarea Bunurilor de catre Client ar fi imposibila sau excesiv de dificila, Clientul este obligat sa puna Bunurile la dispozitia mygift. ro FIRMĂ în locul unde se află Bunurile.
12. In cazul in care reclamatia este considerata in favoarea Clientului, COMPANIA mygift.ro, in functie de solicitare, va repara sau inlocui Clientul cu Bunurile reclamate cu una de valoare intreaga sau va rambursa suma datorata pentru Bunurile reclamate in termen 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la data examinării reclamației.
13. COMPANIA mygift.ro ramburseaza Clientului costurile suportate in legatura cu procedura de reclamatie, inclusiv in special costurile de livrare a Bunurilor (retur si expediere) pana la cea mai ieftina metoda de livrare oferita la mygift.ro.
14. Clientul care achiziționează Bunurile în scopuri legate de activitatea profesională sau de afaceri (Clientul care nu este consumator) are dreptul de a depune o reclamație în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
15. Clientul are, printre altele: următoarele posibilități de utilizare a metodelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor:
a) este în drept să solicite inspectorului provincial al Inspecției Comerțului deschiderea procedurii de mediere în vederea soluționării litigiului pe cale amiabilă;
b) Are dreptul de a se adresa instanței permanente de arbitraj de consum care funcționează la inspectorul provincial al Inspecției Comerțului pentru soluționarea unui litigiu care decurge din contractul de vânzare încheiat.
16. Utilizarea metodelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a cererilor este voluntară și ambele părți trebuie să își dea acordul cu procedura. Informații detaliate despre modalitățile extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor, precum și regulile de acces la aceste proceduri, sunt disponibile la birourile și pe site-urile web ale ombudsmanilor raionali (municipali) pentru consumatori, ale organizațiilor sociale ale căror atribuții statutare. includ protecția consumatorilor și Inspectoratele Provinciale ale Inspecției Comerțului.< br> 17. Puteți obține asistență gratuită în soluționarea unui litigiu care decurge dintr-un contract încheiat folosind ajutorul unui avocat raional (municipal) al consumatorilor sau al unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor, inclusiv: Federația consumatorilor.
18. Rețeaua centrelor europene ale consumatorilor ajută la soluționarea litigiilor transfrontaliere. Adresele acestor instituții sunt disponibile pe site-ul Centrului European al Consumatorului www.konsument.gov.pl. 19. În calitate de Consumator, puteți utiliza metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de urmărire a reclamațiilor și prin intermediul platformei ODR, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21. Mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor dintre consumatori și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind ODR în litigiile consumatorilor).
20. Platforma europeană ODR este un site web interactiv prin care, în calitate de Consumator, vă puteți depune reclamația. Mai jos este un link electronic către platforma ODR - ec.europa.eu/consumers/odr
21. Platforma ODR este menită să faciliteze soluționarea extrajudiciară independentă, imparțială, transparentă, eficientă, rapidă și echitabilă a litigiilor dintre consumatori și comercianți prin internet cu privire la obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare online sau contractele de furnizare de servicii încheiate între consumatorii rezidenți în Uniune și comercianți stabiliți în Uniune.
§20. Retragerea din contract
1. Un client care este persoană fizică care efectuează achiziții la mygift.ro într-un domeniu care nu are legătură cu activitatea sa comercială sau profesională sau care este persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când din conținutul prezentului contract rezultă că nu este de natură profesională pentru el, rezultând în special din obiectul activității sale de afaceri, puse la dispoziție în temeiul prevederilor privind Centrala de Înregistrare și Informare a Afacerilor (fiind Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator), se poate retrage din contract de vanzare pentru Bunuri achizitionate de la mygift.ro fara a indica un motiv pe o perioada de 365 zile zile de la data plasarii comenzii. Bunurile returnate de Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator nu pot fi deteriorate sau nu pot prezenta urme de utilizare. În cazul în care Bunurile returnate sunt incomplete sau prezintă semne de utilizare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza acceptarea expedierii sau de a reduce suma rambursată.
2. Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator în conformitate cu art. 38 din Legea consumatorului, nu există dreptul de retragere din contract:
a) în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu deține control și care pot apărea înainte de termenul limită de retragere din contract;
b) în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor Consumatorului sau Antreprenorului cu drepturi de consumator, servind la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia;
c) în care obiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are un termen de valabilitate scurt;
d) în care obiectul serviciului este un articol livrat într-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
e) în care obiectul serviciului sunt articole care, după livrare, prin natura lor, sunt inseparabile legate de alte articole;
f) în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate în ambalaj sigilat, dacă coletul a fost deschis după livrare;
g) pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă prestarea serviciului a început cu acordul expres al Consumatorului sau al Întreprinzătorului cu drepturi de consumator înainte de termenul limită de retragere din contract și după ce antreprenorul a informat el despre pierderea dreptului de retragere din contract;< br> h) pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament.
3. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație de retragere din contract înainte de termenul limită.
4. Declarația de retragere din contract poate fi depusă de către un Consumator sau un Antreprenor cu drepturi de consumator pe formularul care constituie Anexa nr. 1 la Regulament sau pe formularul al cărui model constituie Anexa nr. 2 la Drepturile Consumatorului.
5. Costul expedierii Bunurilor catre Client si de la Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator in cazul retragerii din contract este suportat de SOCIETATEA mygift.ro pana la cea mai ieftina metoda de livrare oferita la mygift.ro. Costul de transport se adauga la valoarea Bunurilor si se ramburseaza in contul indicat de Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator.
6. Bunurile împreună cu declarația de retragere din contract sau formularul de retur trebuie trimise la următoarea adresă: MGD sp. z o.o. Stradă Książe Ziemowita 53 (cladirea 4A) 03-885 Varșovia
7. mygift.ro nu accepta niciun fel de expedieri trimise ramburs.
8. În cazul unui Client care este Antreprenor cu drepturi de consumator și care își exercită dreptul de retragere din contract, Vânzătorul are dreptul de a verifica dacă contractul încheiat de această persoană a fost de natură profesională pentru acesta și dacă retragerea din contract a fost posibil. Vânzătorul își rezervă prin prezenta că, în cazul în care aceste condiții nu sunt îndeplinite, este îndreptățit să ignore declarația de retragere a Antreprenorului din contractul cu drepturile consumatorului.
9. Conținutul digital achiziționat de Client și care nu este livrat pe un suport tangibil nu face obiectul retragerii din contract.
§21. Disponibilitatea serviciului
1. In cea mai mare masura permisa de lege, mygift.ro nu raspunde pentru eventualele intreruperi, inclusiv intreruperi, in functionarea mygift.ro cauzate de forta majora, actiunea neautorizata a tertilor sau incompatibilitatea mygift.ro cu caracteristicile tehnice ale Clientului. infrastructură.
2. COMPANIA mygift.ro depune toate eforturile pentru a se asigura ca serviciile oferite in cadrul mygift.ro sunt la cel mai inalt nivel, totusi, COMPANIA mygift.ro nu exclude posibilitatea suspendarii temporare a disponibilitatii mygift.ro in cazul de necesitatea efectuarii de intretinere, inspectie, inlocuire a echipamentelor sau in legatura cu necesitatea de a moderniza sau extinde mygift.ro.
§22. Folosind mygift.ro
Utilizatorul poate folosi toate funcționalitățile disponibile ale mygift.ro, inclusiv achiziționarea de Bunuri disponibile în sortimentul mygift.ro.
§23. Opinii
mygift.ro se asigură că opiniile publicate pe site-ul mygift.ro provin de la consumatori care au achiziționat sau au folosit produsul. Verificarea se realizează după cum urmează: la adăugarea unui aviz, consumatorul este obligat să furnizeze numărul comenzii la care se referă avizul. Dacă comanda nu a inclus un produs pentru care consumatorul dorește să adauge o recenzie, sistemul îl respinge automat.
§24. Poziționarea produsului
În categorii
Produsul apare pe pagina unei anumite categorii dacă i-a fost atribuit anterior. Pe paginile de categorii, numărul de rezultate este de 750, cu excepția cazului în care este o categorie combinată - atunci 300. Sortarea produselor pe paginile de categorii ia în considerare 3 parametri: rata de clic a unui produs dat, rata de adăugare în coș și vânzările. pretul produsului. Cu cât produsul acestor parametri este mai mare, cu atât un anumit produs apare mai mare pe pagina categoriei.
În motorul de căutare
În primul rând, motorul de căutare selectează produse din baza de date care conține expresia căutată în titlu/denumirea produsului, ținând cont de versiunea de limbă curentă (căută doar în limba în care este afișată pagina). Apoi rezultatele sunt sortate în funcție de filtrele selectate (dacă căutăm bestselleruri, produse recomandate, produse noi etc. - produsele care îndeplinesc aceste condiții sunt mutate în partea de sus a listei). Rezultatele sunt apoi afișate utilizatorului.
III Dispoziții finale
§25. Contactează mygift.roPentru a contacta COMPANIA mygift.ro, vă rugăm să trimiteți un mesaj la următoarea adresă de e-mail: info@mygift.ro
§26. Valabilitatea prevederilor
Dacă anumite prevederi ale Regulamentelor sunt considerate invalide de către o instanță sau o autoritate publică competentă în materie, celelalte prevederi rămân în vigoare.
§27. Jurisdicția
1. Orice litigii aparute intre un Utilizator sau un Client care nu este Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator si SOCIETATEA mygift.ro vor fi solutionate de instanta competenta asupra sediului SOCIETATEA mygift.ro. .
2. În cazul unei dispute între un Utilizator sau un Client care este Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator și SOCIETATEA mygift.ro, Utilizatorul sau Clientul are dreptul de a alege instanța competentă să soluționeze litigiul dintre instanţele comune competente.
§28. Reglementări aplicabile
În problemele care nu sunt reglementate în Regulamente, se aplică prevederile legii poloneze.
§29. Blocarea mesajelor trimise
În măsura permisă de lege, COMPANIA mygift.ro nu este responsabilă pentru blocarea către administratorii serverului de mail a trimiterii mesajelor la adresa de e-mail indicată de Utilizator sau Client, sau pentru ștergerea și blocarea e-mail-urilor prin software-ul instalat pe computerul utiliza de Utilizator sau Client.
§30. Modificări ale Regulamentelor
1. Regulamentele pot fi modificate de SOCIETATEA mygift.ro, cu condiția ca Regulamentele actualizate să fie puse la dispoziție spre revizuire de către Utilizatori, Clienți și Vizitatori cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea lor în vigoare într-un mod care să asigure posibilitatea de a se familiariza. cu prevederile noi sau modificate.
2. În cazul în care modificarea prevederilor Regulamentului nu este acceptată, Utilizatorul este obligat să contacteze mygift.ro electronic în termen de 14 zile de la primirea informațiilor despre modificările din Regulament pentru a informa despre lipsa consimțământului.
3. In cazul in care modificarea prevederilor Regulamentului nu este acceptata, imediat dupa ce mygift.ro obtine astfel de informatii, contul Utilizatorului va fi sters de pe mygift.ro si nu i se vor aplica noile prevederi din Regulament.
4. Comenzile plasate de clienți înainte de intrarea în vigoare a modificărilor la reglementări sunt procesate în conformitate cu prevederile existente ale regulamentului.
§31. Disponibilitatea Regulamentelor
Regulamentul este disponibil pentru vizualizare în format electronic pe site-ul mygift.ro/pages/show/1 într-un format care permite descărcarea pe un hard disk și imprimarea.
§33. Intrarea în vigoare a Regulamentelor
Regulamentele intră în vigoare la 10 iunie 2022.